hmm juz read it = = - dun like juz press the red X button on ur right top to pussy out =P

Wednesday, August 11, 2010

9-8-2010

重今天起。。。我的单身生活又开始了。。。

现在我给你们玩个游戏吧。。。请你们把我那特别放大与颜色的字改成反义。。。

重9-8-2010,无论如何。。你都会看到我本人ok的。。可是。。心里很开心。。。

我到现在都放下你了,心里好容易过。。。

你们所看到我的笑容全部都是的!!!我本人以后都不会有个很好的生活过了。。。。

我写这些是因为我已经搜购了!!我不想再受了!!。。。

这次的分手。。。让到我好hurt.。。。。

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hi yo, life is full of sweetness, sourness, bitterness, and spiciness. So get up when you fall, a failure once doesn't mean an end. Life is still far for you..^^

    ReplyDelete